Over The Writing Dutchman

Nice to meet you!

Energieke copywriting kan een doorsnee bedrijf transformeren in een warme, kleurrijke onderneming. Duidelijke taal, verpakt in toegankelijke woorden waarmee de lezer zich kan identificeren. Content- en copywriting, geschreven voor mensen.

Mijn naam is Tom Ter Heerdt, copywriter en eigenaar van The Writing Dutchman. Met ruim zes jaar ervaring in online- en contentmarketing in de V.S., Engeland, Australië en Nederland, bij gerenommeerde bedrijven als Travix (o.a. CheapTickets, Vliegwinkel en BudgetAir), Kindred (o.a. Unibet) en meer.

 

Maak meer impact met energieke copywriting

The Writing Dutchman staat voor creatieve teksten die energie geven. Het liefst gedurfd met gevatte humor, maar ook serieus en doortastend wanneer dat nodig is. Dat houdt het wel zo interessant. Voor ons allemaal, maar bovenal: voor de lezer.

Want uiteindelijk schrijven we niet voor jou, maar voor je doelgroep. (En Google, klopt.) Het schrijfniveau, taalgebruik en de schrijfstijl baseren we hier dan ook op. Dit is cruciaal om impact te maken en de lezer te converteren naar een klant. 

 

Meer resultaat voor jouw schrijfdoelen

Bij de briefing bepalen we nauwkeurig wat jouw schrijfdoelen zijn, wie je doelgroep is en welke tone of voice te hanteren. Zo houden we altijd het totaalplaatje in gedachte. Van de headline tot de outline, en uiteindelijk tot de finish line.

Ben je benieuwd hoe The Writing Dutchman jou kan helpen meer resultaat te behalen? Laten we het bespreken! 

 

 

Of lees hieronder meer over:

 

Contact

Benieuwd wat The Writing Dutchman voor jou kan betekenen? Vul onderstaand formulier in of bekijk onze contactgegevens